TRENDSETTERS EP. 1

The main challenges of launching a digital product in Mexico with Diego Madrigal

In this first episode of our new podcast 'Trendsetters' we delve into the world of digital transformation in the automotive industry with Diego Madrigal, CEO of Grupo Karlo. Diego shares his vision on how his company is revolutionizing the sector with its digital products. We discover the challenges and lessons learned in the launch of technological innovations in Mexico, Karlo's B2B2C model, and how the company values user experience through data analysis. In addition, we explore the future of digitalization in the automotive industry and emerging opportunities to continue innovating.
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🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
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¡Ya puedes ver nuestro nuevo episodio!Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia Ramírez¿Qué pasaría si la universidad no fuera solo un lugar para estudiar, sino una experiencia que se diseña? 💡En este episodio, conversamos con Delia Ramírez, parte del equipo de CAXA ITESO, sobre cómo repensar la educación desde adentro: diseñando proyectos, espacios y momentos que conectan con las personas.Ve el episodio en YouTube y Spotify link en nuestra bio.

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