The Customer Journey as a compass to transform the customer experience

As a design leader at Apto Innovación, I have had the opportunity to experience first-hand how the Customer Journey Map is a vital tool for solving challenges in various industries. In this article, through 5 key points, I want to share how I use this powerful tool on a daily basis with my design team, and how it helps us successfully transform customer experiences.

The Customer Journey as a compass to transform the customer experience

Logo de apto

WRITER

SUITABLE EQUIPMENT

Isaac Suaste, Design Leader

TAGS

CATEGORIES

INDUSTRIES

INSTAGRAM

🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
¡Ya puedes ver nuestro nuevo episodio!Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia Ramírez¿Qué pasaría si la universidad no fuera solo un lugar para estudiar, sino una experiencia que se diseña? 💡En este episodio, conversamos con Delia Ramírez, parte del equipo de CAXA ITESO, sobre cómo repensar la educación desde adentro: diseñando proyectos, espacios y momentos que conectan con las personas.Ve el episodio en YouTube y Spotify link en nuestra bio.

SOCIAL

Let's talk about what we can

build together

Let's talk about what
can build together

Continue downloading