Customer Journey

The Customer Journey describes all the stages that a customer or user goes through, from their motivation to purchase a product or service, to the use of it, to after-sales service. Each of these stages has its own importance, and offers a unique opportunity for companies to connect with the needs of their customers. This will allow them to identify critical points and areas of opportunity or improvement to achieve a more satisfactory customer experience.

Customer Journey: a key tool for innovation in products and services

Logo de apto

WRITER

SUITABLE EQUIPMENT

Rodrigo Camarena, Isabel Rodriguez, Diego Arevalo and Daniel Ruiz

TAGS

CATEGORIES

INDUSTRIES

INSTAGRAM

Tenemos 10 años impulsado la visión de líderes de innovación como tú. Los hemos acompañado de pasar de las ideas a la implementación en sus modelos de negocio, productos y servicios. Conoce más en apto.mx #diseño #estrategia #tecnología #negocios #desarrollo
Si quieres saber más sobre este tema escucha el episodio: ”El diseño como herramienta clave para resolver problemas en las organizaciones” en Spotify y YouTube 🎙️Link en nuestro perfil.#diseño #estrategia #tecnología #negocios #desarrollo #podcast #trendsetters
Diseñamos e impulsamos la transformación que tu empresa necesita a través de un enfoque centrado en las personas. #diseño #estrategia #tecnología #negocios #desarrollo
Escucha el episodio completo: ”El diseño como herramienta clave para resolver problemas en las organizaciones” en Spotify y YouTube 🎙️Link en nuestro perfil.#Trendsetters #Podcast #diseño #negocios #tecnología #desarrollo #innovación

SOCIAL

Let's talk about what we can

build together

Let's talk about what
can build together

Continue downloading