From clicks to physical stores: omnichannel experience

In this report, we will explore in depth the omnichannel strategy, its benefits, challenges and how it has become a crucial differentiator in the competitive business world. Through examples of success stories and perspectives from strategic design, marketing and digital transformation, we will discover how omnichannel is transforming the way organizations interact with their customers and how, at Apto Innovación, we address this challenge to create exceptional experiences that exceed end-user expectations.

From clicks to physical stores: a connected experience through omnichannel

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Rodrigo Camarena, Isaac Suaste, Isabel Rodriguez, Diego Arevalo and Daniel Ruiz

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🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
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¡Ya puedes ver nuestro nuevo episodio!Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia Ramírez¿Qué pasaría si la universidad no fuera solo un lugar para estudiar, sino una experiencia que se diseña? 💡En este episodio, conversamos con Delia Ramírez, parte del equipo de CAXA ITESO, sobre cómo repensar la educación desde adentro: diseñando proyectos, espacios y momentos que conectan con las personas.Ve el episodio en YouTube y Spotify link en nuestra bio.

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