Maturity in customer experience

Due to intense competition and constantly evolving customer expectations, customer experience (CX) has become a decisive factor for organizational success. Have you ever wondered why certain companies stand out and gain loyal followers, while others struggle to retain customers? The answer lies in the maturity of their approach to customer experience. It is no longer enough to offer a good product or service; you need to build a true customer culture mindset throughout the organization.

Customer Experience Maturity: Where is Your Organization at?

Logo de apto

WRITER

SUITABLE EQUIPMENT

Rodrigo Camarena, Isaac Suaste, Isabel Rodriguez, Diego Arevalo and Daniel Ruiz

TAGS

CATEGORIES

INDUSTRIES

INSTAGRAM

🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
🎙️Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia RamírezEscucha el episodio completo en Spotify y YouTube.#Trendsetters #Podcast #innovación
¡Ya puedes ver nuestro nuevo episodio!Educación que se vive, no solo se estudia. Con Delia Ramírez¿Qué pasaría si la universidad no fuera solo un lugar para estudiar, sino una experiencia que se diseña? 💡En este episodio, conversamos con Delia Ramírez, parte del equipo de CAXA ITESO, sobre cómo repensar la educación desde adentro: diseñando proyectos, espacios y momentos que conectan con las personas.Ve el episodio en YouTube y Spotify link en nuestra bio.

SOCIAL

Let's talk about what we can

build together

Let's talk about what
can build together

Continue downloading